poniedziałek, 25 sierpnia 2014

BACK TO SCHOOL



Już za równy tydzień zaczynamy okres szkolny.Mam nadzieję że wszystkim udały się wakacje i są wypoczęci aby zacząć naukę.W tym poście chciałbym pokazać wam klika sposobów na naukę a także co kupiłem do szkoły.Chciałbym wam też opowiedzieć o nie typowych przedmiotach w mojej szkole.Jednym z takich przedmiotów jest gotowanie które biorę w tym roku,w tamtym roku mieliśmy początki projektowania.Następnymi dwoma nietypowymi przedmiotami jest etyka i filozofia.Są to zajęcia zastępcze ponieważ w mojej szkole religia na którą uczęszczam jest raz w tygodniu.Wszystkie inne zajęcia są takie jak w waszych szkołach.W tym roku idę do drugiej gimnazjum.Pewnie jak każdy z was musi zrobić całoroczny projekt z wybranego przedmiotu.Ja wybiorę historię lub chemię.Nie przedłużając zacznijmy.


 W tym roku chciałem zacząć używać segregatora ale pomyślałem sobie co jeśli nauczyciele będą kazać mi oddać zeszyt do sprawdzenia lub odpowiedzi.Jadnak postawiłem na jednokolorowe zeszyty które najbardziej lubię.


Nie wiem jak wy ale ja zawsze używam kolorowych sticksów i flash cards lub markerów aby coś podkreślić lub zaznaczyć w moim zeszycie.Nie lubię prowadzić zeszyt w którym jest nudno i pusto a tak to jeśli coś ważnego muszę zaznaczyć przydają mi się te przedmioty.


W tym roku postawiłem na plastikowy piórnik.Kupiłem dwie sztuki o kolorach czerwony i niebieski.Słyszałem że w stanach się sprawdzają ale w Polsce wydaje mi się że nie ponieważ w plecaku mogą się pognieść i poniszczyć dlatego na następne półrocze będę chyba musiał zmienić piórnik.

A wy jesteście gotowi na okres szkolny?

ZDJĘCIA SĄ CHRONIONE PRAWAMI AUTORSKIMI!

21 komentarzy:

  1. Ja używam segregatorów i baardzo się sprawdzają. No ale w Holandii nauczyciele nie zabierają zeszytów do sprawdzenia, a wszystkie prace do oddania piszesz na kartkach. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post ;)

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny piórnik :) A gdzie go kupiłeś bo ja go szukam ale nigdzie ne ma :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo minimalistycznie! Tak jak lubię :)
    Super piórnik :)

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny piórnik. Ja jestem już przygotowana do roku szkolnego.
    Obserwuję!
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś czaiłąm się na ten piórnik, ale pozostałam wierna piórnikowi-kaczce /:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post! ;)
    Też używam tych karteczek kolorowych ;)
    Pozdrawiam!
    http://littlecookes94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja postanowiłam mieć 2 duże zeszyty : )

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że do szkoły już nie chodzę, to uwielbiam spoglądać na tego typu posty. Karteczki samoprzylepne zawsze przydatne. :)
    Zapraszam - www.niekoffanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wgl nie jestem przygotowana do roku szkolnego nie mam kompletnie nic,taka typowa ja! POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już jestem przygotowany, ale jakos nie mam ochoty wracać, chce jeszcze wakacje!:p
    http://leciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahhh nawet nie przypominaj mi o szkole. Mam już większość, jedynie co mam jeszcze do kupienia to torba i piórnik.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, mile widziane wszelkie komentarze i obserwacje. Odwdzięczę się w miarę możliwości! :) http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. przydałby mi się taki plastikowy piórnik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście mam jeszcze cały wrzesień wolny (życie studenta zawsze spoko :D) . Też uwielbiam te wszystkie sticksy i tym podobne do zaznaczania ważnych informacji. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze do kupienia połowa rzeczy więc nie do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam rozumieć, ze w Stanach jest jakieś inny świat i tam się piórniki nie gniotą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam nie noszą 10 książek i 5 zeszytów w jeden dzień tylko segragator i ze 2 ksiązki więc mają wiecej miejsca w plecaku a mają do dyspozycji jeszcze szafki

      Usuń
  17. Też mam te kolorowe naklejki tylko więcej wzorów - kupione oczywiście w biedronce :)
    Ładne przejrzyste zdjęcia ale spróbuj usunąć datę/godzinę ze zdjęć. Będą lepiej wyglądać :)
    Na koniec dodam ... u mnie jeszcze miesiąc wakacji! ;D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Już w sumie za 5 dni szkoła ;) Bardzo fajne przybory, ja na razie mam tylko zeszyty heh ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdą obserwacje się odwdzięczam.